دیگر رسانه(از خلیج فارس در نقشه عربستان تا نظر رهبری درباره فیس بوک)


سرزمین شكوه دلاورى

شهید حاج لطیف راستی

دیگر رسانه(از خلیج فارس در نقشه عربستان تا نظر رهبری درباره فیس بوک)


خلیج فارس در نقشه متعلق به عربستان سعودی در سال ۱۳۳۱ (عصر ایران )

 

 

رسوایی جنسی سفیر امارات در فیلیپین (مهر)

 


بر اساس گزارش رسانه های فیلیپین سفیر امارات در فیلیپین در حالی که برهنه بوده از دو کارمند خود خواسته است وی را ماساژ دهند و نیز قصد تجاوز به این دو زن را داشته است.
گروهی از نمایندگان پارلمان فیلیپین در اعتراض به رسوایی جنسی سفیر امارات در این کشور بر ضرورت اخراج وی تاکید کردند.


مدیرعامل شرکت مخابرات : پاداش 100 میلیونی را قانونی گرفتم ( مشرق )

 

خبر دریافت پاداش 100 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دستور احمدی‌نژاد مبنی بر پیگیری این موضوع، با واکنش صابر فیضی متهم ردیف اول این خبر مواجه شد.
فیضی که از انتشار این خبر شگفت‌زده شده است گفت: پرداخت پاداش به مدیران یک رویه معمولی و آشکار است. با توجه به اینکه پاداشها با تصویب مجمع و اطلاع مسئولین دولتی پرداخت می شود و از طرف سهامداران بوده ،روالی عادی است و از خبر دستور پیگیری رئیس‌جمهور تعجب می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که پس چرا این پاداش‌ها موجب افزایش حقوق کارکنان شرکت مخابرات نشده است گفت: حقوق کارکنان شرکت مخابرات حدود 20 درصد در کل کشور افزایش داشته و این مورد در فیش حقوق کارکنان قابل مشاهده است.


آیا سقوط قیمت دلار و سکه در بازار ادامه می‌یابد؟(فرارو)

 


روند کاهش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه شتاب فزاینده‌ای به خود گرفته و افت قیمت‌ها ادامه دارد. دلار آمریکا در بازار به محدوده 1650 تومان رسیده و نرخ سکه نیز در بازار نقدی به 665 هزار تومان نزدیک شده است.از بازار دیروز خبر رسید که اغلب مراجعه‌کنندگان برای فروش دلار و سکه آمده بودند تا جایی که صرافان و سکه فروشان نیز تمایلی به خرید سکه ودلار از خود نشان نمی‌دادند .
علاوه بررفع برخی نگرانی‌های داخلی، فضای عمومی منطقه نیز خود منجر به افزایش خوش‌بینی‌ها به سرانجام بحران قیمتی تقریبا 20 ماهه دلار در بازار داخلی شده است.

 

از حال و وضع پیمانکاران خبرنداشتم (خبر انلاین)

 


مدیرعامل سابق شرکت پتروپارس با سابقه 10 سال حضور در این شرکت چندماهی است که به بخش خصوصی کوچ کرده است.
وی اعتراف می کند به اینکه در تمام دوران مدیریت 10 ساله اش در یکی از کلیدی ترین شرکت های نفت ، از حال و اوضاع زیرمجموعه های پیمانکاری وسازندگان خبر نداشته است!

 

خلیج فارس در صفحه شاه عربستان (عصرایران)

 


هزاران ایرانی در آستانه روز خلیج فارس با رفتن به صفحه فیسبوک ملک عبدالله شاه عربستان ضمن درج نام خلیج فارس اعتراض خود را نسبت به جعل این نام تاریخی ابراز کردند.
قرار فیسبوکی ایرانیان ساعت 11 جمعه شب بود اما تا عصر روز جمعه حدود 5 هزار کامنت از سوی هموطنان ایرانی سراسر جهان صفحه فیسبوک ملک عبدالله را به طوماری با چند هزار امضا علیه جاعلان خلیج فارس تبدیل کرد.

 

هتل زائران ایرانی در کربلا آتش گرفت (مهر)

 


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از گازگرفتگی 8 زائر ایرانی در کربلا در پی وقوع آتش‌سوزی در هتل انوار البقیع خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: هنوز علت آتش‌سوزی در هتل انوارالبقیع مشخص نشده است.

 

جوان تونسی که پنج سال با لباس احرام در زندان‌ رژیم سعودی است (فارس)

 


این جوان تونسی که "مجاهد بن خالد" نام دارد از سال 2007 تاکنون به دلیل سهل‌انگاری مقامات تونسی و عدم پیگیری وضعیت وی و ظلم و ستم خاندان سعود همچنان در زندان‌های این رژیم بسرمی‌برد.

 

محاکمه دندانپزشک به اتهام ۷۸ تجاوز (افکار نیوز)

 

مرد دندانپزشکی که متهم است ۷۸ زن را مورد تعرض قرار داده است پس از گذشت ۱۰ سال از تشکیل پرونده، در دادگاه کیفری‌ استان تهران محاکمه می‌شود.
این دندانپزشک عراقی‌الاصل متهم است در مطبش در ولنجک تهران این زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخی از آنها فیلمبرداری کرده‌ است.

 

هفت سال زندگی با وعده های رئیس جمهور(افکار نیوز)

 


قریب به ۷سال از پیروزی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۴ می‌گذرد و در این مدت شعار‌ها و وعده‌ وعید های فراوانی از سوی رئیس دولت‌های نهم و دهم طرح شده است که بخش قابل توجهی از آنها تا‌کنون محقق نشده و بخشی از وعده‌ها نیز یا محقق شده‌اند و یا در حال اجرا هستند.
خانه دار کردن همه ایرانیان با مسکن مهر، دادن سهام عدالت به اقشار بی بضاعت، مبارزه با مفاسد اقتصادی ،رنگین کردن سفره های مردم با پول نفت ، دادن یک میلیون تومان به هر نوزاد ایرانی ، شایسته سالاری و عدم‌انتصابات فامیلی ، رویای ویلای ۱۰۰۰ متری و.... وعده های بود که دولت در طی این مدت به مردم ایران داده بود که این وعده ها یا محقق نشدند و یا در نیمه راه رها شدند .
حال که تنها دو سال از ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد باقی مانده است امیدواریم هرچه سریعتر اقدامی برای به وعده های عملی نشده صورت گیرد.

 


 

هر 20 ثانیه یک خودرو در ایران تولید می‌شود (ایسنا)

 


در سال 1390 به ‌طور متوسط هر 20 ثانیه یک دستگاه خودرو در کشور تولید شد.
بر این اساس در سال گذشته در مجموع یک میلیون و 641 هزار و 53 دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شد. این میزان تولید نسبت به سال 1389 رشد 2.4 درصدی را نشان داد.
در حال حاضر تعداد خودروهای موجود در کشور از مرز 14 میلیون دستگاه فراتر رفته است.

احتمال تنها بودن بشر در جهان قوت گرفت ( همشهری‌آنلاین)

 


سازمان ناسا می‌گوید میلیاردها سیاره در کهکشان راه شیری وجود دارند اما مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد وجود حیات بیگانه در این سیاره ها تنها تفکری خوشبینانه است.
دانشمندان دانشگاه پرینستون با استفاده از تکنیکی آماری به نام "تحلیل بایسیان" به این نتیجه رسیدند احتمال اینکه سیاره زمین یکی از استثناهای طبیعت باشد که حیات در آن به شکلی غیرعادی سریع شکل گرفته بسیار زیاد است و به صورت میانگین،‌ احتمال وجود حیات در سیاره‌های بیگانه بسیار کم است.

 

دلیل انتخاب زنان برای مذاکره با ایران چیست؟(فارس)

 


اندیشکده آتلانتیک در مقاله‌ای می‌نویسد که اروپا این بار 3 نماینده زن را برای مذاکره با ایران فرستاده است تا شاید بتوانند کاری را انجام دهند که نماینده‌های مرد پیشین اروپا از پس آن برنیامدند.
نویسندگان این مقاله همچنین با اشاره به پیشینه خانوادگی و فعالیت‌های سیاسی «کاترین اشتون»، وی را گزینه مناسبی برای مذاکرات با ایران دانستند.

 

یک ایرانی رئیس پلیس فدرال FBI است(آتی نیوز)

 


مجیدی در سال ۱۹۶۱ در ایران متولد شد و قبل از دوره دبیرستان به همراه خانواده به امریکا مهاجرت نمود.
دکتر مجیدی مدرک کارشناسی شیمی از دانشگاه ایسترن میشیگان و درجه دکتری خود را از دانشگاه ایالتی وین را به دست آورده است. پس از ان دو سال به عنوان یک محقق فوق دکترا در دانشگاه تگزاس (آستین) به سر برد.
وی قبل از شروع کار خود در FBI یک استاد شیمی در دانشگاه کنتاکی بود و هم اکنون ریاست بخش مبارزه با سلاح های کشتار جمعی پلیس فدرال آمریکا را بر عهده دارد.

 

مقررات جدید پس از رسوایی اخلاقی محافظان اوباما (واحد مرکزی خبر)

 


در پی رسوایی های اخلاقی مأموران سرویس مخفی آمریکا، دولت این کشور قوانین محدود کننده جدیدی برای آنها وضع کرد.
بر اساس قوانین جدید ، مأموران سرویس مخفی را که مسئولیت حفاظت از رئیس جمهور آمریکا، خانواده او و مقامات بلند پایه را بر عهده دارند، از رفتن به مراکز فحشا که تا پیش از این آزاد بود منع می کند و آنها را ملزم می کند به قوانین آمریکا حتی در خارج از کشور پایبند باشند.
همچنین مأموران سرویس مخفی آمریکا از این پس حق ندارند به غیر از کارکنان هتل و همکارانشان، فردی را به اتاق خود در هتل راه دهند، همچنین اجازه ندارند از ده ساعت پیش از آغاز شیفت کاری خود الکل مصرف کنند.
این تدابیر دو هفته پس از رسوایی اخلاقی شماری از مأموران سرویس مخفی آمریکا که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را در سفر به کارتاخنا کلمبیا همراهی می کردند، اتخاذ شد.

 

جولان مفسدان اقتصادی ، 12 سال پس از صدور فرمان 8 ماده ای رهبر انقلاب (مشرق)

 


در آستانه ورود به دوازدهمین سال فرمان ۸ ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی هستیم، این در حالی است که هر ساله شاهد برخورد شعاری با این موضوع و از طرف دیگر جولان مفسدان اقتصادی طی این سال ها هستیم.
در فرمان هشت ماده ای ، مقام معظم رهبری آثار مخرب مفاسد اقتصادی، به خصوص مفاسد کلان برای نظام اسلامی در 8ماده مجزا بر شمرده و شیوه برخورد با این ناهنجاری را برای مسئولان سه قوه تشریح و راه صحیح مبارزه با این مفاسد را گوشزد کرده اند.
هرچند ممکن است دستگاه قضا در برخورد با جرائم خرد کارنامه نسبتا موفقی داشته باشد متأسفانه در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی طی خصوصا دو دهه گذشته کارنامه قابل دفاعی ندارد.

 

پاسخ مقام معظم رهبری به استفتاء در مورد فیس‌بوک (تبیان)

 


سؤال : با توجه به اینکه وب‌سایت فیس بوک در ایران فیلتر شده است، آیا ورود به چنین سایتی صرفا برای ارتباط با دوستان و بدون هیچ فعالیت سوء علیه منافع ملی جمهوری اسلامی اشکال دارد؟
رهبر انقلاب : به‌طور کلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست والا مانعى ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 13:46 توسط شاهد| |


Power By: LoxBlog.Com